본문 바로가기
버킷리스트 2021/미라클 모닝

인생을 바꾸는 용서 관련 긍정 확언 ( I CAN DO IT 영어 버전 )

by 오썅마이웨이 2021. 1. 11.
반응형

 

The act of forgiveness takes place in your own mind. 

It rally has nothing to do with the other person. 

 

 

 

The door to my heart opens inward.

I move through forgiveness to love.

 

The past is over. So it has no power now.

The thoughts of this moment create my future.

 

It is no fun being a victim.

 

I fefuse to be helpless anymore.

I claim my own power.

 

 

 

I give myself the gift of freedom from the past., 

and move with joy into the now.

 

 

 

There is no problem so big or so small that it cannot be solved with love.

 

 

I am ready to be healed. I am willing to forgive. All is well.

 

 

As I forgive myself, it becomes easier to forgive others.

 

 

I know that old, negative patterns no longer limit me. 

I let them go with ease.

 

 

I forgive myself for not being perfect. 

I am living the very best way I know how.

 

 

 

It is now safe for me to release all of my childhood traumas and move into love.

 

I forgive everyone in my past for all perceived wrongs, I release them with love. 

 

All of the changes in life that lie before me are positive ones. I am safe.  

 

 

 

 

 

부정적인 과거 안에 상처가 있다. 

 

그 과거를 탓하지 마라. 용서하고 나아가라. 

 

" 후회스러운 과거를 잊고 평온해질 거야!! " 라고 되뇌자. 

 

나는 부족해 나는 제대로 하는게 없어 

 

-> 지난 일을 잊어 버릴꺼야 
-> 누구도 탓하지 않겠어 
-> 용서할 준비가 되었어 

 

과거의 장벽과 벽돌을 무너뜨리자!!!

당신의 삶에서 일어나는 일이 불편하게 느껴진다면 내면을 들여다보고 성찰할 기회다. 

 

나 자신과 과거를 용서하고 지난 일들로부터 벗어나 앞으로 나아가는 법을 배울 수 있을까?
나는 과거의 제약과 상처를 떠나보냈고, 이제 평온하다. 

 

우리는 종종 삶의 특정한 영역을 어떻게 다룰지 몰라서 부정적인 태도를 만든다. 

대부분은 의식적으로 이뤄지지 않아서 부정적 패턴을 반복한다. 

내면을 들여다 보면 패턴을 찾을 수 있다. 

 

" 나는 왜 이일을 초래했을까? "

" 나는 왜 후회하는 걸까? "

" 누구에게 분노하는 걸까? "

" 무엇을 피하려는 걸까? "

" 왜 이런 태도가 나를 구해줄 거라고 생각할까? "

 

나는 상처를 준 과거를 잊을거야.
나는 모든 긴장을 없앨 거야. 
모든 두려움, 모든 분노, 모든 죄책감, 모든 슬픔을 벗어던질 거야. 
나는 오래된 제약과 부정적인 믿음을 떠나 보낼거야
그래서 평온해질거야
나는 평온해 
나의 삶은 평온해 
나는 안전해 

 

 

 

 

 

 

 

미러

“거울 속 나에게 말을 거는 순간 삶은 바뀌기 시작한다.” 전 세계 5천만 독자들의 삶을 바꾼 루이스 헤이 신작이 출간됐다. 미국의 대표적인 심리치료 전문가인 저자는 『미러』에서 거울 속

book.naver.com

 

 

 

 

인생을 바꾸는 건강 관련 긍정 확언 ( I can do it 영어버전 )

I love and appreciate my body. 1.동사 진가를 알아보다[인정하다] 2.동사 고마워하다, 환영하다 3. 동사 (제대로) 인식하다 (=realize) -> 나는 나와 내 신체를 사랑한다. Money flows into my life in an a..

bl1985.tistory.com

 

반응형